PIRKITE INTERNETU

Ką labiausiai vertina visuomenė? Reputacijos indekse simpatijas vėl pelnė daugkartinė lyderė

Patalpinta: 2023-04-19

Paaiškėjo, kas yra visuomenės akyse labiausiai vertinama įmonė Lietuvoje – lyderystę tarp geriausią reputaciją turinčių prekės ženklų išlaiko mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“. Įmonė jau penktą kartą pelno Lietuvos piliečių pasitikėjimą ir yra pripažįstama geriausios reputacijos įmone visuomenės akyse.

Paaiškėjo, kas yra visuomenės akyse labiausiai vertinama įmonė Lietuvoje – lyderystę tarp geriausią reputaciją turinčių prekės ženklų išlaiko mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“. Įmonė jau penktą kartą pelno Lietuvos piliečių pasitikėjimą ir yra pripažįstama geriausios reputacijos įmone visuomenės akyse.

Bendrovės „Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, atliekamo Lietuvos verslo reputacijos indekso iniciatorė Rūta Gaudiešienė mano, kad išlaikyti lyderio poziciją Lietuvos reputacijos indekso reitinge visada yra sudėtinga, nes lyderių gerosios inciatyvos dažnai yra įvertinamos kaip higiena, o ne ekstra žingsniai. „Skirtingiems verslo sektoriams skiriasi aspektai, kurie turi daugiau ar mažiau įtakos reputacijai. Vieniems verslams svarbu inovatyvumas, kitiems, - įtaka šalies ekonominei gerovei, o štai vaistinių reputacijai svarbu puikus klientų aptarnavimas: gerai suorganizuotas darbas, aukšta produktų kokybė ir gebėjimas puikiai tenkinti vartotojų poreikius“, – sako R. Gaudiešienė.

Kaip pastebi R. Gaudiešienė, reputacijai svarbu keli elementai – būti sąžiningu, kryptingai kurti pridėtinę vertę ir veikti nuosekliai. „Keičiasi aktualijos: pandemija, karas, infliacija, tai daro įtaką reputacijos faktorių svarbai. Vienais metais aktualesnis darbdavio įvaizdis, socialinė atsakomybė, kitais – kainodara. Atsižvelgiant į tai verta paderinti komunikacijos akcentus, tačiau būtų didelė klaida atsisakyti savo prioritetų ir kardinaliai keisti iniciatyvas. Reputacija sukuriama ne per metus ir ne kelis. Sezono aktualijų vaikymasis čia nepadės. Maratoną laimi nuoseklieji“, –  įsitikinus marketingo ir rinkodaros tyrimų ekspertė.

Kas lemia sėkmę visuomenės akyse?

Kalbėdama apie vaistinių tinklo „Camelia“ daugkartinį pripažinimą visuomenės akyse, R. Gaudiešienė pastebi, kad šios įmonės sėkmės formulė yra gebėjimas sujungti gerą kainodarą su aukšta kokybe bei šiltu dėmesiu klientams.

Tai antrina ir vaistinių tinklo vadovė. „Mūsų pacientų pasitikėjimas yra pats reikšmingiausias mūsų kasdieninio darbo įvertinimas. Profesionalus aptarnavimas ir nuoširdus rūpestis klientais – esminės vertybės, kurias puoselėjame paciento apsilankymo vaistinėje metu. Šis visuomenės įvertinimas yra puikus įrodymas, kad mūsų priimami sprendimai, mažų kainų politika, nuolaidos jautrioms visuomenės grupėms, yra svarūs ir teisingi“ – sako mažų kainų vaistinių tinklo „Camelia“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė. Anot jos, pastarieji metai visuomenei padėjo dar kartą įvertinti vaistininko profesijos svarbą būnant lengviausiai pasiekiamais sveikatos specialistais.

A. Budrikienė įsitikinusi, kad kasdienis rūpestis pacientais, jų sveikata ir profesionaliai teikiamos sveikatinimo paslaugos nėra vienintelės priežastys dėl ko „Camelia“ yra pripažįstama kaip geriausią visuomenės reputaciją turinti įmonė. Pasak tinklo vadovės, ne mažiau svarbus ne tik dėmesys klientams, bet ir darbuotojams. Įmonė kasmet vykdo vidinius darbuotojų nuomonės tyrimus, kurių rezultatai leidžia įvertinti, kokios motyvacinės priemonės jiems yra aktualios, darbuotojams taip pat sudaromos sąlygos pasididinti bazinį atlygį papildomais finansiniais priedais, įmonėje veikia ambasadorių programa.

„Mūsų ambasadorių komandą pasiūlė ir išrinko patys darbuotojai, jie aktyviai dalyvauja sprendimų priėmimo procesuose, dalinasi savo žiniomis tiek su kolegomis, tiek su visuomene, komentuoja žiniasklaidai aktualius klausimus. Tikime, kad darbuotojui suteikus geras sąlygas, tai pastebi ir klientai, todėl nuolat investuojame į darbuotojų mokymus, kursus, padedančius kelti kvalifikaciją. Džiaugiuosi, kad „Camelia“ beveik 37 proc. darbuotojų dirba 10 metų ir daugiau, o kai kurie iš jų su mumis net ir nuo įmonės įkūrimo. Tai rodo, kad pasitikėjimą pelnėme ne tik visuomenės, bet ir mūsų darbuotojų akyse“, – pasakoja A. Budrikienė.