PIRKITE INTERNETU

„Camelia“ išlaiko lyderystę atlyginimų srityje: kitus vaistinių tinklus lenkia ne vienerius metus

Patalpinta: 2023-03-13

Remiantis naujausiais Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos „Sodra“ duomenimis, 2022-iais metais „Camelia“ vaistinėje darbuotojams mokamas vidutinis darbo užmokestis buvo didžiausias tarp visų vaistinių tinklų. Nuosekliai didindama darbuotojų atlyginimus, šią lyderystę „Camelia“ išlaiko ne pirmus metus, o 2022-iais vidutinis darbuotojų užmokestis buvo beveik 10 procentų didesnis nei antroje vietoje likusio vaistinių tinklo.

Remiantis naujausiais Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos „Sodra“ duomenimis, 2022-iais metais „Camelia“ vaistinėje darbuotojams mokamas vidutinis darbo užmokestis buvo didžiausias tarp visų vaistinių tinklų. Nuosekliai didindama darbuotojų atlyginimus, šią lyderystę „Camelia“ išlaiko ne pirmus metus, o 2022-iais vidutinis darbuotojų užmokestis buvo beveik 10 procentų didesnis nei antroje vietoje likusio vaistinių tinklo.

„Mūsų misija – prisidėti prie Lietuvos gyventojų sveikatos stiprinimo, o siekti šio tikslo pirmiausia padeda mūsų darbuotojai, todėl skiriame ypatingą dėmesį jų gerovei. Tikime, jog darbuotojui suteikus tinkamas darbo sąlygas ir galimybes tobulėti bei realizuoti save, jis tai įvertina ir nuolat siekia geriausių rezultatų. Žinoma, viena iš pagrindinių motyvuojančių priemonių yra būtent darbo užmokestis, todėl vidutinis mūsų darbuotojų atlyginimas ne vienerius metus yra didžiausias tarp visų vaistinių tinklų“, – sako vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios „Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Per metus – 15 proc. kilimas

„Sodra“ duomenimis, 2022-ųjų sausio mėn. „Camelia“ vidutinis darbo užmokestis siekė 1872,72 Eur prieš mokesčius, o tų pačių metų gruodį – 2196,58 Eur prieš mokesčius. Tai rodo, jog per metus vidutinis „Camelia“ darbuotojų atlygis pakilo beveik 15 procentų.

„Nuolat stebime rinką ir atitinkamai reaguojame, koreguodami įmonėje vykstančius procesus ir skirdami dėmesį ne tik naujų darbuotojų pritraukimui, bet ir esamų išlaikymui. Kiekvienas, dirbantis mūsų vaistinių tinkle, žino, ko iš jo tikimasi ir kokių bendrų tikslų siekiame, yra supažindintas su papildomomis galimybėmis užsidirbti“, – pasakoja A. Budrikienė.

Įmonė kasmet vykdo vidinius darbuotojų nuomonės tyrimus, kurių rezultatai leidžia įvertinti, kokios motyvacinės priemonės jiems yra aktualios. Pagal tai koreguojame darbuotojų gerovės ir naudų paketą. Darbuotojams taip pat yra sudaromos sąlygos pasididinti bazinį atlygį papildomais finansiniais priedais.

„Net ir nuosekliai didinant darbuotojų bazinių atlyginimų biudžetą, jų skatinimas už individualius darbo rezultatus ir kokybę buvo dar labiau išgrynintas. „Camelia“ farmacijos specialistų motyvacinė sistema yra paprasta ir aiški, visi žino, ką reikia padaryti norint užsidirbti daugiau. Atsižvelgiant į tai, kad mokamas priedas priklauso nuo pačių darbuotojų įdedamų pastangų, visiems sudaromos lygios sąlygos. Svarbu pabrėžti ir tai, kad atlygio dydžiui ribų nėra, todėl jis gali padidėti ir keliasdešimt procentų“, – sako A. Budrikienė.

Darbuotojus skatina ir kitomis priemonėmis

„Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė pabrėžia, kad „Camelia“ vaistinių tinklas investuoja ne tik į sąžiningą darbuotojų atlyginimą, bet ir jų kompetencijų kėlimą. Jiems yra sudaromos sąlygos darbo metu dalyvauti įvairiausiuose mokymuose ar kursuose ir tokiu būdu gilinti turimas žinias bei keltis kvalifikaciją.

„Mūsų įmonėje veikia vidinių mokymų sistema, kuri kiekvienam darbuotojui sudaro itin patrauklias sąlygas augti tiek profesiniu, tiek ekspertiniu požiūriu ir įgyti reikalingą kiekį kvalifikacinių valandų darbo metu. Puikus šios sistemos veiksmingumo įrodymas – trejus metus iš eilės Lietuvos metų vaistininko titulą pelnę „Camelia“ darbuotojai“, – teigia A. Budrikienė.

Ji tęsia, kad darbuotojams sudaromos sąlygos ne tik kelti savo kompetencijas, bet ir prisidėti prie įmonės strateginių sprendimų savo pasiūlymais ir įžvalgomis, kurie yra itin vertinami. Darbuotojai turi galimybę siūlyti savo idėjas, kaip tobulinti vaistinių tinklo veiklą. Kasmet vidutiniškai įgyvendinama apie 70 proc. gautų „Camelia“ darbuotojų idėjų. Bendrovė tiki, jog darbuotojai geriausiai žino, kaip tobulinti vidinius procesus ir teikiamas paslaugas, todėl siekia sudaryti visas galimybes abipusiam bendradarbiavimui.

Įmonėje taip pat veikia ambasadorystės programa – tai vaistininkų komanda, kuriuos pasiūlė ir išrinko patys darbuotojai. Ambasadorių veiklos spektras itin platus: nuo darbo grupių, kuriose vykdomas įmonės veiklos procesų tobulinimo idėjų generavimas, kolegų ugdymo plečiant savo domėjimosi sritį konkrečiomis temomis ir tų žinių perdavimo kitiems kolegoms, iki įmonės atstovavimo žiniasklaidai dalinantis savo ekspertine nuomone.

„Didžiausias įvertinimas mums yra darbuotojų lojalumas. „Camelia“ vaistinių tinkle beveik 37proc. darbuotojų įmonėje dirba 10 metų ir daugiau, o kai kurie iš jų su mumis yra nuo pat įmonės įkūrimo. Nuolat rūpinamės ne tik jų profesine kvalifikacija, bet ir psichologine gerove – organizuojame klientų aptarnavimo, stresinių situacijų valdymo mokymus, siekiame, kad darbinė aplinka būtų be įtampos ir konfliktų. Kiekvienas mūsų darbuotojas yra asmenybė, kurią vertiname. „Camelia“ kuriame visi kartu“, – priduria Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė.