PIRKITE INTERNETU

Vaistinių tinklas pristato kampaniją, kuria siekiama padrąsinti žmones su negalia siekti pergalių

Patalpinta: 2023-09-15

Rugsėjį startavo nauja vaistinių tinklo „Camelia“ reklaminė kampanija, kuria siekiama padrąsinti žmones su negalia siekti asmeninių laimėjimų. „Turime tai, ko reikia pergalėms“, – skelbia pagrindinė žinutė. Vaizdo klipe nusifilmavę herojai savo istorijomis siekia įkvėpti pasitikėjimo ir kitiems žmonėms. 

Rugsėjį startavo nauja vaistinių tinklo „Camelia“ reklaminė kampanija, kuria siekiama padrąsinti žmones su negalia siekti asmeninių laimėjimų. „Turime tai, ko reikia pergalėms“, – skelbia pagrindinė žinutė. Vaizdo klipe nusifilmavę herojai savo istorijomis siekia įkvėpti pasitikėjimo ir kitiems žmonėms. 

Rūpintis buities klausimais, mankštintis ar siekti aukščiausio lygio sporto laimėjimų – visa tai įmanoma kiekvienam, nepaisant turimos negalios. Tai savo pavyzdžiu naujame reklaminiame klipe įrodė „Parateam“ komandos nariai: snieglentininkas Rapolas Micevičius, sprinteris Danas Sodaitis, bėgikė Aušra Garunkšnytė, jame taip pat nusifilmavo komikė Aistė Krušinskaitė, raitelė Roberta Orlauskaitė. 

Pasak reklamą pristatančio vaistinių tinklo rinkodaros direktorės Kristinos Veštortienės, šiuo vaizdo klipu siekiama ne tik padrąsinti aktyviai siekti savo tikslų žmones, turinčius negalią, bet ir atverti visuomenės mąstymą, neretai vis dar grįstą stereotipais.  

„Šiuo klipu norime priminti, kad žmonių su negalia kasdienybė yra kupina iššūkių, stiprinančių jų dvasią ir charakterio savybes, bet tai jokiu būdu nėra kliūtis. Buitis jiems tampa treniruočių lauku, papildomi iššūkiai – pranašumu, siekiant savo tikslų. Žmonės su negalia turi tai, ko reikia pergalėms. Visgi nemažiau svarbus ir visos visuomenės palaikymas, to turime nepamiršti kiekvienas“, – sako vaistinių tinklo rinkodaros direktorė. 

Bendros pergalės 

Reklaminę kampaniją kūrusios agentūros „All Caps“ kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas sako, kad žmonės su negalia yra didelė visuomenės dalis, tačiau nėra matoma tiek, kiek turėtų būti. „Galvodami klipo kampanijos idėją, norėjome, kad žinutė būtų motyvuojanti ir įkvepianti tiek paralimpinės komandos sportininkams, besiruošiantiems kitais metais vykstančioms Paryžiaus paralimpinėms varžyboms, tiek ir nesportuojantiems žmonėms, turintiems negalią“, – sako V. Kasteckas. 

Kūrybiniame procese dalyvavo ir „Parateam Lietuva“ komanda. Lietuvos paralimpinio komiteto prezidento Mindaugo Biliaus teigimu, tokios kampanijos svarbios ir paralimpiniam judėjimui, ir visuomenei. „Sportininkai tampa žinomesni, o jų pergalės įkvepia žmones drąsiai svajoti ir siekti tikslų, nepaisyti jokių kliūčių. Pasitelkdami sportą kalbame apie negalią, atkreipiame visuomenės dėmesį į negalią turinčių žmonių problemas ir iššūkius, su kuriais kiekvienas susiduriame“, – akcentuoja paralimpinio komiteto prezidentas. 

Anot jo, tokios partnerystės leidžia drauge su verslu siekti bendrų tikslų, o kartu ir kurti geresnę Lietuvą dabarties ir ateities kartoms. Vaistinių tinklas „Camelia“ yra paralimpinės komandos partneris nuo 2022 m. rugpjūčio. 

Ši reklama yra ilgalaikės „Camelia“ socialinės komunikacijos kampanijos „Kartu vienas dėl kito“ dalis, kuria siekiama didinti visuomenės supratimą apie negalią turinčius žmones. 

Lojalumo programos „Kartu vienas dėl kito“ nariams, „Camelia“ vaistinėse suteikiamos šios nuolaidos: 30 proc. maisto papildams, 25 proc. – kosmetikai, iki 20 proc. –vaistams ir 20 proc. kitam asortimentui. Nuolaidos prekėms galioja „Camelia“ vaistinėse pateikus „Mažų kainų“ kortelę kartu su neįgaliojo pažymėjimu. Internetinėje vaistinėje www.camelia.lt žmonėms su negalia taikomas nemokamas prekių pristatymas į namus. Daugiau informacijos – „Camelia“ vaistinėse bei www.camelia.lt/kartu